مرسانا خانومیمرسانا خانومی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
مامان مهدیهمامان مهدیه، تا این لحظه: 35 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
همنفس شدن ماهمنفس شدن ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

فرشته کوچولوی مامان و بابا

دلبرانه من و دخملي

1393/6/18 12:03
نویسنده : (مامان مهدیه)
80 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم چند شبه که اون دستای کوچیکتو حلقه می کنی دور گردنم و یا محکم لباس منو می گیری و آروم به خواب میری.دختر کوچولوی من این قشنگترین حسیه که یه مادر می تونه احساس کنه.خیلی دوستت دارم شکوفه ی گیلاسم.در طول شب وقتی بیدار میشی دست های کوچیکتو رو هوا تکون میدی تا منو پیدا کنی حتی چشمای نازتم باز نمیکنی دخملکم.بعد من صورتمو میارم نزدیکت و تو خیالت راحت میشه و لالا می کنی

ینجا تازه از خواب بیدار شدی و بغض کردی.آخه من پیشت نبودم.از دست تو دخملی ما یه شام و ناهار درست حسابی نمیتونیم نه درست کنیم و نه بخوریم.

اما اشکالی نداره همش شیرینه.

همه اتفاقات زندگیمون با اومدنت شیرین شده عشقم.

جدیدا خیلی بغلی شدی.تا میذارنت زمین گریه می کنی با جیغهای بنفش.

راستی شعر توپ سفیدم قشنگی و نازی رو خیلی دوست دار.وقتی با آهنگ برات می خونم پلک نمی زنی و آخرشم بلند بلند می خندی.

عاشقتم نفسم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)